دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

دكتر ولقان حسيني متخصص تبليغات و تجارت الكترونيك برنامه نويس و طراح وب ايراني سئو كار و گرافيست

مشكلات كامپويتر و موبايل تهران

 

مركز كمك تلفني برتر رايانه

پاسخگويي تلفني به سوالات رايانه اي و كمك تلفني به حل مشكلات كامپيوتر و موبايل، آموزش نصب نرم افزار و رفع خطا

پاسخگويي تلفني و كمك رايانه اي

رفع مشكلات كامپيوتري و پاسخگويي ۲۴ ساعته به سوالات رايانه اي، راهنمايي و كمك تلفني رفع خطاي موبايل و آموزش تلفني نصب نرم افزار

 

رفع مشكلات كامپيوتري

متخصصين ما، مشكل رايانه و خطاهاي نرم افزاري كامپيوتر شما را در كوتاهترين زمان ممكن به صورت تلفني و با مناسبترين تعرفه رفع ميكنند.

 

پاسخ سوالات رايانه اي

پاسخ سوالات رايانه اي، آموزش و كمك تلفني به حل مشكلات كامپيوتر و موبايل، مشاوره جهت خريد بهترين لپ تاپ و بهترين گوشي تلفن همراه.

 

پاسخگويي ۲۴ ساعته

پاسخگويي تمام وقت به سوالات و مشكلات نرم افزاري، شبكه، اينترنت، موبايل، تبلت و … در كوتاهترين زمان توسط متخصصين رايانه برتر.

 

راهنمايي و كمك رايانه تلفني

برتر رايانه، با ارائه ارزانترين خدمات پاسخگويي تلفني به سوالات كامپيوتري و مشكلات رايانه و موبايل، به رفع مشكلات رايانه كمك ميكند.

 

آموزش اندرويد و اپل

آموزش كار با تلفن همراه اندرويد (Android) و اپل (IOS) با روش سريع و تعرفه ارزان توسط متخصصين مركز كمك تلفني برتر رايانه.

 

رفع خطاي موبايل

كمك براي رفع مشكلات نرم افزاري موبايل، اندرويد و اپل (IOS)، آموزش نصب اپ تخصصي و عمومي تلفن همراه و استفاده از آنها.

 

آموزش تلفني كامپيوتر

آموزش كامپيوتر از راه دور، آموزش تلفني كار با ويندوز، اندرويد و اپل، نرم افزارهاي كاربردي، آموزش مجموعه آفيس و … از طريق تلفن.

 

راهنماي نصب نرم افزار

راهنمايي و آموزش تلفني نصب نرم افزارهاي عمومي و تخصصي معماري، حسابداري، آمار، نقشه كشي، گرافيك و … از راه دور.

كمك تلفني براي حل مشكلات رايانه و موبايل

كمك رايانه براي حل مشكلات تلفني كامپيوتر و موبايل

امروزه رايانه، موبايل و تبلت جزء جدا نشدني از زندگي ما شده است و طبيعي است كه كاربران سيستم هاي كامپيوتري و رايانه هاي شخصي و خانگي و موبايل با مشكلات رايانه اي و سوالات مختلف مواجه شوند و نياز براي يك كارشناس و متخصص جهت راهنمايي و كمك تلفني لازم براي برطرف كردن مشكل و رفع خطا، وجود داشته باشد، از طرف ديگر، كامپيوترها و شبكه هاي كامپيوتري جزئي حياتي از ساختار شركتها و سازمانها هستند، يه گونه اي كه كارايي و بهره وري شركت يا سازمان به عملكرد بدون نقص و با كيفيت تجهيزات رايانه اي و ديجيتال بستگي دارد. مركز كمك تلفني برتر رايانه با دريافت مجوزهاي لازم، مفتخر است بعنوان يك مركز پاسخگويي تلفني به مشكلات رايانه، اينترنت، موبايل و تبلت پشتيبان هموطنان عزيز باشد.

مقالات و آموزش كامپيوتر

 

رفع مشكل وصل نشدن هات اسپات اندرويد

 

هات اسپات (Hotspot) در گوشي هاي اندرويد جهت به اشتراك گذاري اينترنت است به گونه اي كه به عنوان مودم نيز مورد استفاده قرار مي گيرد . اما ممكن است هنگام فعالسازي هات اسپات بلافاصله خاموش و يا شبكه اي ايجاد نشود . در اين مقاله از برتر رايانه به شما چند راه رفع مشكل […]

 

 
 

سه روش مسدود سازي خط دائمي و اعتباري همراه اول

 

امروزه بيشتر ارتباطات ما چه كاري و چه غير كاري با تلفن هاي همراه انجام مي شود معمولاً استفاده از يك گوشي همراه با چندين سيم كارت برتري بيشتري نسبت به داشتن چندين گوشي با هم دارد . خط هاي دائمي و اعتباري همراه اول با خدمات متنوع براي مشتركين اين شبكه پر قدرت روز […]

 

 
 

نحوه ي ساخت فايل و پوشه غير قابل حذف در كامپيوتر

 

در صورتي كه بر روي سيستم خود اطلاعاتي داريد كه نمي خواهيد به هيچ عنوان حذف گردد و چنانچه اين اطلاعات را در يك فولدر ذخيره نماييد مي توانيد با ايجاد فايل از حذف آن ها در هر شرايطي جلوگيري نماييد . در ادامه با ما همراه باشد تا به شما نحوه ي ساخت فايل […]

 

 
 

ذخيره سازي عكس و فيلم در برنامه اسنپ چت گوشي

 

برنامه ي محبوب اسنپ چت (Sanpchat) يكي از محبوب ترين برنامه هاي اجتماعي مي باشد . در صورتي كه كاربران اين برنامه جهت ذخيره سازي عكس ها و ويدئو هاي خود در حافظه گوشي با مشكل مواجه مي شوند در اين مقاله از برتر رايانه به شما نحوه ذخيره سازي عكس و فيلم در برنامه […]

 

 

آيا براي رفع مشكل موبايل و كامپيوتر به رايانه كمك نياز داريد؟

  • آيا در كار با رايانه، لپ تاپ، تلفن همراه و … به مشكل برخورديد و نياز به كمك رايانه داريد؟
  • آيا براي نصب ويندوز و نرم افزار هاي عمومي و تخصصي كامپيوتر و موبايل مشكل داريد؟
  • آيا براي خريد كامپيوتر و لپ تاپ مناسب و يا بهترين گوشي تلفن همراه نياز به مشاوره داريد؟
  • آيا نياز به يادگيري و آموزش كامپيوتر، نرم افزارهاي عمومي و كاربردي از راه دور داريد؟
  • آيا با تنظيمات گوشي، نصب و استفاده از اپ و نرم افزارهاي موبايل و تبلت مشكل داريد؟
  • آيا در كار با تلگرام، اينستاگرام و شبكه هاي اجتماعي و پيام رسان ها به مشكل برخورديد؟
  • آيا در اتصال به اينترنت، سرعت اينترنت و يا با تنظيمات مودم ADSL مشكل داريد؟
آيا براي رفع مشكل موبايل و رايانه خود به كمك نياز داريد
درباره مركز كمك تلفني برتر رايانه

درباره مركز كمك تلفني برتر رايانه :

سرويس پاسخگويي و كمك رايانه مركز برتر رايانه با استفاده از كارشناسان متخصص و با كمترين تعرفه، مشاور و راهنماي كاربران خانگي و شركتها و آماده پاسخگوي طيف وسيعي از مشكلات رايانه اي هنگام مواجه با مشكلات رايانه و موبايل است. كارشناسان مركز رايانه كمك برتر رايانه، از فارغ التحصيلان علوم كاميپوتر و IT از دانشگاههاي معتبر كشور هستند كه علاوه بر دانش آكادميك، با گذراندان دوره هاي تخصصي به صورت پيوسته، مهارتهاي فني و علمي خود را به روز ميكنند. وقت و زمان متقاضيان و هزينه اي كه پرداخت ميكنن و دركل صيانت از حقوق مشتريان، براي مديران مركز كمك تلفني برتر رايانه اهميت دارد و به واسطه سيستم هاي نظارتي و نظرسنجي در سطوح مختلف، كيفيت و كميت خدمات مورد ارزيابي مداوم قرار ميگيرد.

چرا مركز كمك تلفني برتر رايانه؟

سريع ترين، بهترين و ارزان ترين راه، تماس با برتر رايانه است. كارشناسان ما، ۲۴ ساعته آماده پاسخگويي به سوالات رايانه اي و كمك به رفع مشكلات نرم افزاري كامپيوتر در كمترين زمان هستند.

  1. تعرفه و قيمت مناسب در ارائه خدمات كمك رايانه اي.
  2. كيفيت بالا در ارائه خدمات فني و مشاوره تلفني.
  3. سرعت بالا در تشخيص و راهنمايي جهت رفع مشكلات.
  4. مشتري مداري و صيانت از حقوق مشتريان برتر رايانه.
  5. استفاده از كارشناسان متخصص، مجرب، به روز و مسلط.
  6. پشتيباني و پاسخگويي تلفني تمام وقت و حتي روزهاي تعطيل.
چرا مركز كمك تلفني برتر رايانه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۹:۲۸ توسط:ولقان حسيني موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی