دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

دكتر ولقان حسيني متخصص تبليغات و تجارت الكترونيك برنامه نويس و طراح وب ايراني سئو كار و گرافيست

نويزگير امواج موبايل و كامپيوتر

نويزگير امواج موبايل و كامپيوتر

كلين فون – محافظ امواج مضر موبايل

گسترش روز افزون استفاده از تلفن همراه به مانند هر پديده ديگري با مزايا و معايبي همراه است، كه توجه به اين موارد براي حفظ سلامتي انسان ضروري بنظر ميرسد. تاثيرات شناخته شده امواج الكترومغناطيسي به دو طريق به انسان منتقل ميشوند: گرمايي و حرارتي، بيولوژيكي.

سرطان، تومور، ميگرن و سقط جنين تنها بخشي از عوارض ناشي از امواج الكترومغناطيسي ميباشند. اما زندگي در كنار كفش دوزك كوچك جادوئي، ميتواند تمام دغدغه‌ها و نگرانيها را به آسودگي حل نمايد.

كلين فون، محصول جديدي است، ساخت كشور كره جنوبي و از نوعي سراميك خاص كه با موادي ويژه مخلوط و در كوره هاي مخصوص حرارت داده شده است كه درنتيجه اين فرآيند خاصيت جذب و دفع ۵۰ تا ۹۰ درصد امواج مضر الكترومغناطيسي را پيدا نموده است.

پس از جذب امواج الكترومغناطيسي مضر ساطع شده از تلفن همراه در كشورهاي ايالات متحده آمريكا، مكزيك، انگلستان، پرو، سوئد، سنگاپور، اسپانيا، تايلند، روسيه، چين، تركيه، هند، ژاپن، آقريقاي جنوبي،اكنون كلين فون در ايران ميباشد. تاييدشده توسط: دانشگاه Utah در آمريكا،انستيتو تحقيقاتي Oakfield در انگلستان، دانشگاه Milano در ايتاليا، دانشگاه Lille در فرانسه، انستيتو تحقيقات ملي CNAL در چين قرار گرفته است.

نحوه استفاده از كلين فون – محافظ امواج مضر موبايل

نصب و استفاده از كلين فون بسيارآسان ميباشد. ابتدا پوشش حفاظتي آنرا از پشت آن برداريد و سپس آنرا به گوشي تلفن همراهتان متصل نماييد. آزمايشات ما نشان داده اند كه جهت كسب حداكثر بهره و فايده ازكلين فون لازم است تا آنرا به يكي از محل هاي مشخص شده در تصاوير متصل نماييد. در گوشي هايي كه داراي آنتن داخلي هستند كلين فون ميبايست در بالاي گوشي تلفن همراه ( مطابق شكل) قرار داده شود و به آنجا متصل گردد و حدود ۳۰ ثانيه نيز فشار داده شود.

خريد كلين فون – محافظ امواج مضر موبايل

كلين كام – محافظ امواج مضر مانيتور و تلوزيون

گسترش روزافزون استفاده از وسائل الكترونيكي نظير تلوزيون و كامپيوتر و غيره به همراه هر پديده ديگري با مزايا و معايبي همراه است كه توجه به اين موارد براي حفظ سلامتي انسان ضروري بنظرميرسد. تاثيرات شناخته شده امواج الكترو مغناطيسي از دو طريق به انسان منتقل ميشوند: گرمايي و حرارتي، بيولوژيكي.

در حاليكه تاثيرات گرمايي خودش را در توليد حرارت آشكار ميكند، تاثيرات غيرگرمايي و بيولوژيكي هنوز بطور كامل شناخته نشده اند، اما گفته شده است كه اثر مستقيم بر روي DNA و آنزيمهاي بدن و مكانيسم ايمني آن در برابر بيماريها و ديگرعملكردهاي سلولي و اندامي بدن بخصوص براي خانمهاي باردار و برروي جنين دارند. سرطان، تومور، ميگرن و سقط جنين تنها بخشي ازعوارض ناشي از امواج الكترومغناطيسي ميباشند اما زندگي در كنار كفش دوزك جادوئي، ديگر هرنگراني را از بين ميبرد.

پس از جذب امواج الكترومغناطيسي مضر ساطع شده از وسائل الكترونيكي نظير تلوزيون، كامپيوتر و … در كشورهاي ايالات متحده آمريكا، مكزيك، انگلستان، پرو، سوئد، سنگاپور، اسپانيا، تايلند، روسيه، چين، تركيه، هند، ژاپن و آقريقاي جنوبي، اكنون كلين كام در ايران ميباشد.

كلين كام مجصولي جديد است، ساخت كشور كره جنوبي و از نوعي سراميك خاص كه با موادي ويژه مخلوط و در كوره هاي مخصوص حرارت داده شده است و در نتيجه اين فرآيند، خاصيت جذب و دفع ۵۰ تا ۹۰ درصد امواج الكترومغناطيسي مضر را پيدا نموده است. ت

نحوه استفاده از كلين فون – محافظ امواج مضر مانيتور و تلوزيون

طي آزمايشات جذب كه در كشور آلمان در نوامبر سال ۱۹۹۸ در انستيتو (IMST) توسط دكتر مير انجام شد، كلين كام بعنوان يك محصول جديدي كه قابليت كم نمودن قدرت امواج الكترومغناطيسي بخصوص (ريزموجها) را دارد، مورد تاييد قرار گرفت. قدرت تاثير كلين كام در كاهش قدرت امواج الكترومغناطيسي از ميزان ۲۳% تا ۷۰% در هنگام اتصال به يك دستگاه تلوزيون و از ۱۸% تا ۵۳% در هنگام بكارگيري آن با مانيتور يك كامپيوتر ميباشد. لذا بنابراين، توصيه ميشود كه كلين كام را در طرف پشتي بدنه تلوزيون ويا VDU همانگونه كه در شكلهاي ۱ و ۲ نشان داده شده، قرار دهيد. مشخص شده كه بيشترين ميزان انتشار امواج الكترومغناطيسي از قسمت پشتي تلوزيون و VDU ها ست تا در قسمت صفحه نمايش آنها درجلو.

اطلاعات بيشتر درخصوص اثرات امواج مضرر موبايل روي انسان از ويكي پديا

خريد كلين كام – محافظ امواج مضر مانيتور و تلوزيون

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۱:۳۳ توسط:ولقان حسيني موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی