دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

دكتر ولقان حسيني متخصص تبليغات و تجارت الكترونيك برنامه نويس و طراح وب ايراني سئو كار و گرافيست

نويزگير امواج مضر موبايل و كامپيوتر

تقويت كننده امواج تلفن همراه - نويزگير امواج مضر موبايل و كامپيوتر
محافظ امواج مضر موبايل و كامپيوتر
اثرات سو امواج الكترومغناطيسي، براي تمام افرادي كه روزانه بيش از ۶ دقيقه بطور ممتد از تلفن همراه استفاده ميكنند يا كاربران انواع مانيتور، تلويزيون (LCD و CRT) و … كه تا شعاع ۴ متر اطراف خود را تحت تاثير امواج الكترومغناطيسي خود قرار ميدهند، هميشه يكي از مهمترين دغدغه‌هاي پزشكان به ويژه دانشمندان در سراسر دنيا بوده است.
سرطان، تومور، ميگرن، سقط جنين و… تنها تعدادي از عوارض جانبي استفاده از تلفن همراهتان ميباشد. اما با زندگي در كنار يك كفش دوزك كوچك جادوئي مي توان تمام اين مباحث و دغدغه‌ها را به آسودگي حل نمود. طي آزمايشات و تحقيقات انجام شده توسط مراكز تحقيقاتي جهان، نشان داده شده كه كلين فون و كلين كام كه از نوعي سراميك خاص و در شرايط ويژه ساخته شده اند توانايي جذب و دفع بين ۵۰ تا ۹۰ درصد امواج الكترو مغناطيسي مضر را دارند.

خريد محافظ امواج مضر موبايل و كامپيوتر
________________________________________
ردياب موبايل، دوربين و ميكروفن مخفي
سامانه‌اي كاملا پيشرفته و قابل اطمينان و محصولي جديد براي ايجاد محيط كاري امن و سالم مجهز به سيستم هشدار دهنده و چراغ LED براي شناسايي هر گونه امواج تلفن همراه و دوربينهاي مخفي, مخفي, ميكروفنهاي صوتي و سيگنالهاي آنالوگ و ديجيتال.
اين سامانه بهترين و مورد اعتمادترين وسيله براي اطمينان حاصل كردن از اينكه كسي نتواند وارد حريم شخصي شما شود و يا تصاوير يا صداي شما را ضبط كند. تنها وسيله اي ديجيتالي كه امنيت را براي شما به ارمغان مي آورد. خصوصا درصورت ضبط تصاوير در اماكن ورزشي مخصوص بانوان و استخر خانمها مي توان از ضبط تصاوير آگاهي پيدا كرد.

خريد ردياب موبايل، دوربين و ميكروفن مخفي
________________________________________
مسدود كننده امواج تلفن همراه
با گسترش روزافزون تكنولوژي و توسعه تلفن همراه در كشور پهناور ايران روزانه بيش از ۶۵ ميليون مشترك از اين تكنولوژي عصر حاضراستفاده مي‌نمايند، اما مكالمات تلفن همراه در برخي از اماكن مانند سالن‌هاي كنفرانس ، جلسات، بخشهاي C.C.U و I.C.U بيمارستان‌ها و مراكز درماني، مراكز آموزشي و سالن‌هاي امتحانات، مراكز اقتصادي، فرهنگي، سياسي و … از نظر ايمني و امنيتي موجب سلب آرامش و آسايش مي گردند.
شركت توسعه تمدن پارسيان با سالها فعاليت در زمينه طراحي و عرضه محصولات ارتباطي و مخابراتي جهت رفع اين مشكل هم اكنون در حال توليد و عرضه مسدود كننده تلفن همراه در قالب نمايندگي انحصاري يكي از قويترين توليدكنندگان دستگاههاي مخابراتي و ارتباطي و مسدود كننده امواج تلفن همراه در كشور كره جنوبي مي باشد.

خريد مسدود كننده امواج تلفن همراه
________________________________________
تقويت كننده امواج تلفن همراه
در سطح كشور ما مكانهايي وجود دارند كه به جهت موقعيت جغرافيايي، امواج تلفن همراه در آنها با دشواري دريافت مي‌گردد و يا بعضي از مشتركين از آنتن دهي ضعيف شبكه تلفن همراه ناراضي مي‌باشند و هنگام استفاده از آن در مكانهايي كه امواج تلفن همراه به راحتي دريافت نمي‌شود دچار مشكل مي‌شوند.
Signal Repeater، يك تقويت كننده بسيار قوي امواج تلفن همراه است كه در تمامي مكانهايي كه آنتن دهي تلفن همراه ضعيف باشد، كاركرد بسيار دقيق و چاره سازي دارد و قادر است تحت ضعيف ترين شرايط آنتن دهي، امواج تلفن همراه را دريافت نموده و كاملا تقويت نمايد.

خريد تقويت كننده امواج تلفن همراه
________________________________________
بهينه ساز مصرف برق و بنزين
اتومبيلهاي موجود در بازار به دليل شرايط جوي و موقعيتي از حداكثر قابليتشان استفاده نمي‌شود. معمولاُ اين تصور براي دارندگان خودرو بوده كه براي بهره برداري بهتر و كارايي بيشتر اتومبيل بنزين اضافي به موتور تزريق شود كه اين امر باعث مصرف بنزين بيشتر و هم ورود بيشتر سوخت در اكومولاتور شده و بر عكس از قابليت اتومبيل و عمر آن مي‌كاهد. گشتاور موتور نيز كارايي كامل خود را ازدست داده و سرعت نهايي نيز متقابلاُ كاهش مي‌يابد كه اين امر منجر به تعمير و سرويس موتور اتومبيل نيز خواهد شد.
سيستم بهينه ساز مديريت برق و بنزين اتومبيل دستگاهي الكترونيكي است كه مي‌تواند احتراق و شرايط سوخت رساني در داخل اتومبيل را بهبود دهد قدرت و شتاب لحظه‌اي را افزايش و آلودگي كمتر ايجاد مي‌نماِيد وعلاوه بر اين مي تواند در مصرف سوخت اتومبيل صرفه جويي كند. كارايي مطلوب و نهائي اين سيستم بستگي مستقيم به مشخصات كلي و وضعيت هر خودرو و سال توليد آن دارد.

خريد بهينه ساز مصرف برق و بنزين
صفحه اصلي
واردات كالاي خارجي
صادرات كالاي ايراني
خدمات بازرگاني
محصولات
تقويت كننده امواج
مسدود كننده امواج
بهينه ساز مصرف
ردياب امواج
محافظ امواج
مشتريان ما
معرفي اجمالي
اطلاعات تماس
درباره توسعه تمدن پارسيان
توسعه تمدن پارسيان با هدف طراحي و فروش سيستم‌هاي نرم افزار، سخت افزار و IT، مخابراتي، اطلاع رساني و خدمات پشتيباني در سال 1378 تاسيس شد و محصولات خود را به ده كشور جهان صادر ميكند، همچنين اقدام به راه اندازي 16 نمايندگي فروش به همراه 164 عامل فروش در كشور نموده است. كليه نمايندگان و عاملين فروش، آماده عرضه خدمات و محصولات در سراسر كشور ميباشند.
خدمات بازرگاني (واردات و صادرات)
– خدمات بازرگاني، واردات كالا و صادرات كالا.
– انجام مذاكرات جهت سفارش و خريد كالا.
– خدمات ترخيص كالا در كليه گمركات ايران.
– ارائه مشاوره قوانين گمركي و بازرگاني.
– ارائه مشاوره حمل و نقل بين المللي.
– اخذ مجوز جهت واردات و صادرات كالا.
– پشتيباني كامل، بررسي و حل مشكلات.
تماس با توسعه تمدن پارسيان
جهت كسب اطلاعات بيشتر، مشاوره رايگان و يا دريافت خدمات بازرگاني با ما تماس بگيريد.
تلفن (تهران): 02122858032 (16 خط)
فكس (تهران): 02122856547
دفتر مركزي: تهران، خيابان شريعتي، بعد از پل سيدخندان.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۵:۱۷ توسط:ولقان حسيني موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی