دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

دكتر ولقان حسيني متخصص تبليغات و تجارت الكترونيك برنامه نويس و طراح وب ايراني سئو كار و گرافيست

ترموود / ترمووود به چوب‌هاي فرآوري شده در شرايط خاص دما و رطوبت اطلاق مي‌شود.

 

CPL / Compact Pressure Laminate

CPL Compact Pressure Laminate

CPL / Compact Pressure Laminate صفحاتي هستند كه از تركيب لايه هاي سلولزي و رزينهاي فنوليك به وجود مي‌آيد. CPL پانل تزئيني است و در ابعاد مختلف و ضخامتهاي ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ ميليمتر عرضه ميشود. لايه هاي كاغذ كرافت و روكش آنها هنگام توليد به رزينهاي ترموست آغشته شده و تحت دما و فشار بالا به يك ورق متراكم با ساختاري يكپارچه تبديل ميشود. دوام، مقاومت شيميايي و چسبندگي بالا، سبب پيوند گسست ناپذير لايه هاي پانل ميشود. از ورق CPL در نماي خارجي و داخلي ساختمان، سرويس بهداشتي، ورزشگاه، بيمارستان، آزمايشگاه و … استفاده ميشود.

ترموود / ترمووود / Thermowood

ترموود ترمووود Thermowood

ترموود / ترمووود به چوب‌هاي فرآوري شده در شرايط خاص دما و رطوبت اطلاق مي‌شود. گرمايش باعث تغييرات در ساختار چوب مي‌شود. درنتيجه تورم چوب به علت كاهش رطوبت كم، تيره‌تر و سبك‌تر و رزين و شيره گياهي خارج‌شده و دوام بيشتري پيدا مي‌كند. ThermoWood يكي از بهترين محصولات جهت استفاده در نما و ساختارهاي بيروني است. سطح بالاي ماندگاري و ايمني اين محصول باعث مي‌شود تغييرات بسيار كمي در اندازه و ابعاد آن در محل اتصال به ديوار ايجاد شود. ترمووود به دليل كاهش بسيار ناچيز در ابعاد، داراي قدرت اجرا و نصب و سرويس‌كاري بالايي است.

نماي پارچه‌اي Fabric Facade

سازه‌هاي چادري و پارچه‌اي

استفاده از پارچه در صنعت ساختمان سنتي ديرينه بوده و با نماي خلق و خوهاي ملل مختلف عجين شده است. اين پارچه ها داراي بافت متراكمند (نوعي بافت دوتايي) كه به آن بافت Panama گفته ميشود. پارچه ها پيش تنيده هستند، به اين معني كه در مراحل اوليه توليد شوكهاي كششي به آنها وارد ميشود كه باعث استحكام بافت پارچه شده و در مراحل بعدي از دفورمه شدن پارچه جلوگيري ميكند و حالت اوليه خود را حفظ ميكند. پارچه ها از PVC با پوشش PVDF تشكيل شده اند.

مش فلزي Metal Mesh

مش فلزي Metal Mesh

مش‌هاي فلزي به معماران، طراحان و مهندسان امكان را ارئه ميدهند تا بتوانند به صورت خلاقانه به راهكارهايي عملكردي و زيباشناسانه بيانديشند. از جمله براي پوشاندن، بستن، ايجاد احجام شگفت انگيز، پيشرفته كردن، مدرنيزه كردن و بسياري كاربردهاي ديگر در ساختمانهاي انقلابي و جديد. پارچه بافته شده فولاد ضد زنگ عملكرد و زيبايي را با هم تركيب ميكند به گونه اي كه هم به عنوان محافظ نور خورشيد عمل ميكند و هم به ساختمان اصالت و ظرافت ميدهد.

آدرس پستي ويدهوپف سامان سازان
شيراز بلوار مطهري ساختمان خضرا ۲ 
تهران زعفرانيه پسيان جنوبي پ ۱۴
آدرس ايميل ويدهوپف سامان سازان
Info@wiedehopf-family.com 
www.wiedehopf-family.com
تلفن تماس ويدهوپف سامان سازان
07136494444-07136493333 
02122661183-02122661182

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۳:۱۵ توسط:ولقان حسيني موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی