دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

دكتر ولقان حسيني متخصص تبليغات و تجارت الكترونيك برنامه نويس و طراح وب ايراني سئو كار و گرافيست

فروش كارتن خالي اسباب كشي و كارتن حمل (فريت) بار در تهران

كارتن اسباب كشي و فريت بار

فروش كارتن خالي اسباب كشي و كارتن حمل (فريت) بار در تهران

كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتون آماده سه لايه و پنج لايه محكم در اندازه و ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل اثاثيه منزل و لوازم شركت، كارتن فريت بار و ... در تهران، آماده ارسال كارتن خالي با قيمت مناسب و تحويل فوري در تمام نقاط تهران است.

 
فروش كارتن خالي اسباب كشي و كارتن حمل فريت بار در تهران

فروش كارتن خالي در تهران

خريد كارتن خالي اسباب‌كشي و كارتون حمل بار (فريت بار) در تهران با قيمت مناسب به‌صورت عمده و خرده‌فروشي. ارسال كارتن از درب كارخانه به تمام نقاط تهران.

 
كارتن اثاثيه منزل و فريت بار

كارتن اثاثيه منزل و فريت بار:

كارتن حمل بار، كارتن اسباب‌كشي و انواع ديگر كارتن ابزار مفيد و كاربردي در جابجايي و بسته‌بندي هستند. كارتون يكي از تجهيزات ضروري در باربري و اتوبار است. از كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي مي‌توان براي بسته‌بندي اسباب و اثاث و لوازم مانند كتاب، كفش، لباس، مواد غذايي، سرويس چيني و وسايل آشپزخانه، سرويس خواب و سرويس چوب، لوازم دكوري و خرده‌ريز به‌منظور نگهداري، فريت بار، جابجايي، اسباب‌كشي و ... استفاده كرد. كارتن در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌شود، از كارتن بزرگ براي بسته‌بندي وسايل برقي آشپزخانه، قابلمه و ظروف پلاستيكي كه داراي حجم زياد و وزن كم هستند استفاده مي‌شود و از كارتن كوچك براي بسته‌بندي لوازم كوچك و دكوري.

 
لوازم بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل و شركت در تهران

لوازم بسته بندي و اسباب كشي:

بسته‌بندي مناسب سبب سهولت در جابجايي و اسباب‌كشي مي‌شود. بعد از خريد كارتن مناسب اثاث‌كشي نوبت به خريد و استفاده از لوازم بسته‌بندي مي‌شود. استفاده از لوازم بسته‌بندي، شرايطي را فراهم مي‌آورد كه اثاثيه منزل و لوازم اداري در كمال سادگي بسته‌بندي شده و به‌سلامت به محل موردنظر حمل شوند. استفاده از نايلون ضربه‌گير (پلاستيك حباب‌دار) براي بسته‌بندي و حفاظت از اشياي شكستني يا سلفون (استرج) براي جلوگيري از ايجاد خط و خش يا نشستن گردوخاك روي البسه و مبلمان، كمك بزرگي براي اسباب‌كشي آسان است. پيك مخصوص كارتون محمد مجهز به انواع لوازم بسته‌بندي است كه مي‌توان در محل انتخاب و خريد كرد.

كارتن اثاثيه منزل و كارتن فريت بار

خريد پستي كارتن خالي، كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل بار، كارتن بسته‌بندي، كارتن زونكن و لوازم اداري، كارتن شكستني و كارتن آماده در ابعاد استاندارد. فروش تلفني كارتن و تحويل درب منزل.

 
كارتن خالي اسباب كشي و آماده بسته بندي در تهران

كارتن موزي

كارتن بسيار محكم و با كيفيت كه با نام كارتون موزي شناخته مي‌شود. براي بسته‌بندي چيني و كريستال مناسب است و براي بسته‌بندي كتاب، سرويس غذاخوري، اوراق اداري، لوازم دكوري و ... نيز استفاده مي‌شود.

 
كارتن خالي اسباب كشي و آماده بسته بندي در تهران

كارتن شكستني

كارتن محكم مناسب اشياء شكستني متوسط و بزرگ. از كارتون شكستني براي بسته‌بندي كالا و اثاثيه سنگين و شكستني مانند بشقاب، ليوان، چيني، غذاخوري، لوازم آشپزخانه و ظروف كريستال استفاده مي‌شود.

 
كارتن خالي اسباب كشي و آماده بسته بندي در تهران

كارتن زونكن

كارتون حمل و بسته‌بندي لوازم اداري كه به كارتن زونكن معروف است. اندازه اين كارتن مناسب زونكن، اوراق اداري، پوشه و پرونده، مدارك و كتاب است و بيشتر جهت جابجايي و حمل لوازم اداري در شركت و بانك كاربرد دارد.

 
كارتن خالي اسباب كشي و آماده بسته بندي در تهران

كارتن بزرگ

كارتون بزرگ در سايزهاي مختلف به شكل مكعب مربع يا مكعب مستطيل توليد مي‌شود. اين كارتن همه منظوره و جهت بسته‌بندي اسباب و اثاثيه متوسط و بزرگ، فريت بار، حمل و نقل و اسباب‌كشي استفاده مي‌شود.

لوازم بسته بندي و تجهيزات اسباب كشي

فروش تلفني لوازم بسته‌بندي جهت حمل و اسباب‌كشي در تهران. سلفون ضخيم (استرچ)، نايلون حبابدار ضربه‌گير، نخ مخصوص بسته‌بندي، چسب پهن (چسب كارتن)، دستگاه چسب كش و ساير لوازم بسته‌بندي.

 
لوازم بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل و شركت در تهران

چسب پهن

چسب پهن شيشه‌اي (چسب ميكرون بالا) همه منظوره و با چسبندگي بالا، مناسب جهت بسته‌بندي كالا و اسباب و اثاثيه منزل و شركت.

 
لوازم بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل و شركت در تهران

نخ بسته بندي

از نخ بسته‌بندي براي بسته‌بندي كارتن اشياء شكستني استفاده مي‌شود. نخ بسته‌بندي از نخ شيريني كمي ضخيم‌تر است.

 
لوازم بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل و شركت در تهران

نايلون حباب دار

نايلون حبابدار (پلاستيك ضربه‌گير) جهت محافظت از اشياء شكستني در اسباب‌كشي با كيفيت و ضخيم در اندازه دلخواه (توپي و متري).

 
لوازم بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل و شركت در تهران

سلفون(استرچ)

سلفون ضخيم (استرچ)، مناسب وكيوم كردن لوازم منزل جهت جلوگيري از آسيب هنگام اسباب‌كشي و محافظت در برابر گردوخاك.

فروش لوازم بسته بندي در تهران

خريد لوازم بسته‌بندي اسباب و اثاثيه منزل براي اسباب‌كشي در تهران با بهترين قيمت. فروش تلفني و پرداخت درب منزل.

3 نكته مهم در انتخاب و خريد كارتن اسباب‌كشي و بسته‌بندي

انتخاب كارتن مناسب اسباب‌كشي و خريد لوازم بسته‌بندي مناسب مي‌تواند بسته‌بندي آسان و درنهايت اسباب‌كشي آسان به همراه داشته باشد.

از مهم‌ترين لوازم اسباب‌كشي، جابجايي اثاثيه منزل و لوازم اداري و همچنين حمل بار، كارتن اسباب‌كشي يا كارتون خالي است. استفاده از كارتن اثاث‌كشي علاوه بر نظم دادن به روند اثاث كشي، در محافظت از وسايل نيز مؤثر است. كارتن اسباب‌كشي در سايز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندي و حمل اشياء و كالاهاي متفاوت توليد مي‌شود. كارتن بسته بندي
  • بهترين كارتن اسباب كشي - بهترين كارتن براي اسباب‌كشي و جابجايي اسباب و اثاثيه منزل و اداره بسته به وزن و نوع وسايل كارتن‌هاي پنج و سه لايه هستند كه از استحكام كافي براي حمل و بسته‌بندي برخوردارند. علاوه بر استحكام، اندازه و سايز كارتن نيز اهميت دارد. كارتن اسباب‌كشي و فريت بار نبايد در ابعاد خيلي بزرگ و يا خيلي كوچك توليد و استفاده شود.
  • قيمت كارتن خالي - تعداد، سايز و ضخامت كارتن در قيمت كارتن خالي يا كارتون اسباب‌كشي مؤثر است. براي خريد كارتن با قيمت ارزان، كارتن را به‌صورت مستقيم از كارتن‌سازي خريداري كنيد و به خاطر داشته باشيد كه درصورت استفاده از كارتن دست‌دوم و كارتن ضايعات ممكن است به اسباب و وسايل شما هنگام حمل و جابجايي اثاثيه آسيب وارد شود.
  • لزوم بسته بندي - بسته‌بندي در اثاث‌كشي و باربري بسيار مهم است. اسباب و اثاثيه بايد به گونه‌اي بسته‌بندي شود كه سلامت آنها در طول مراحل جابجايي حفظ شود. اقلامي كه امكان بسته‌بندي در كارتن را دارند بهتر است در كارتون قرار بگيرند و ساير اقلام مانند مبلمان و سرويس چوب، يخچال، گاز و ... با استفاده از پلاستيك حباب‌دار و يا روكش محافظ، محافظت شوند.

كارتن محمد | توليد و فروش كارتن آماده

كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتن خالي حمل اثاثيه منزل و لوازم اداري در ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي آماده، كارتون فريت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندي در تهران است. فروشگاه كارتن محمد فروش تلفني و خريد پستي كارتن اثاث‌كشي و كارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازي كرده است. ارسال سريع از طريق پيك مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل. لطفاً جهت استعلام قيمت كارتن و خريد كارتن با قيمت مناسب با واحد فروش كارتن محمد تماس بگيريد. كارتن محمد توليدكننده و فروشنده كارتن خالي آماده اسباب‌كشي و بسته‌بندي در تهران

  

چرا خريد اينترنتي و تلفني كارتن از كارتن محمد؟

فروشگاه كارتن محمد امكان خريد تلفني و اينترنتي كارتن خالي اسباب‌كشي و لوازم بسته‌بندي را از طريق اينترنت و تلفن فراهم كرده است. سفارش خريد كارتن، هرروز هفته دريافت و به درب منزل در تهران ارسال مي‌شود.


خريد تلفني

امكان خريد تلفني كارتن و سفارش تلفني كارتن در تهران وجود دارد. سفارش‌ها توسط تيم فروش كارتن محمد ثبت و در اولين فرصت به درب منزل ارسال مي‌شود.


ارسال كارتن

ارسال سريع كارتن توسط پيك كارتن محمد به تمام مناطق تهران. علاوه بر سفارش مشتري، سايزهاي مختلف كارتن و لوازم بسته‌بندي نيز ارسال مي‌شود و قابل خريد است.


كيفيت كارتن

كارتون‌هاي توليدي كارتن محمد، ضخيم، پنج لايه و سه لايه به‌صورت آكبند و نو هستند. خريد و فروش كارتن دست‌دوم، كارتن ضايعاتي و ... انجام نمي‌شود.


قيمت ارزان

كارتون محمد توليدكننده كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي و حمل كالا در تهران است و امكان فروش كارتن با قيمت مناسب به‌صورت عمده و جزئي را دارد.

 
  

درباره كارتن محمد

كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتن خالي حمل اثاثيه منزل و لوازم اداري در ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي آماده، كارتون فريت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندي در تهران است. كارتن محمد با سالها سابقه فروش كارتن خالي ارزان قيمت براي بسته‌بندي و حمل اسباب و اثاثيه منزل در تهران، آماده همكاري با باربري و اتوبارهاي تهران است.

 فروشگاه كارتن خالي

خدمات كارتن محمد

فروشگاه كارتن محمد براي اولين بار در ايران فروش تلفني و خريد اينترنتي كارتن اثاث‌كشي و كارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازي كرده است. ارسال سريع از طريق پيك مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل.

  1. فروشگاه آنلاين كارتن خالي
  2. فروش كارتن بسته بندي
  3. فروش لوازم بسته بندي
  4. آموزش اسباب كشي آسان
  5. چرا خريد از كارتن محمد؟

فروش تلفني كارتن

فرمانيه، كامرانيه، پاسداران، اختياريه، قيطريه، تجريش، الهيه، فرشته، داوديه، ظفر، احتشاميه، زعفرانيه، امانيه، شهرك غرب، ولنجك، ونك، يوسف آباد، سعادت آباد، پونك، جنت آباد، شهران، آفريقا، ميرداماد، ازگل، محموديه، جمشيديه، اقدسيه، جماران، منظريه، بازدار، ضرابخانه، زرگنده، جردن، كاج، علامه، پاك نژاد، مرزداران، پيامبر، سردار جنگل، شهرزيبا، تهران ويلا، گيشا، ميلاد، آرژانتين، امير آباد، پاتريس، شيخ بهايي،    ايران زمين، آريا شهر و ...

تماس با كارتن محمد

جهت استعلام قيمت كارتن و خريداري كارتن با قيمت مناسب با كارتن فروشي محمد تماس بگيريد. امكان خريد تلفني كارتن و لوازم اسباب‌كشي و بسته‌بندي به‌صورت تلفني وجود دارد. همكاران گرامي و شركت‌هاي باربري و اتوبار مي‌توانند جهت خريد عمده و خرده كارتن با ما تماس بگيريد.

  • تلفن: 02122780703
  • تلفن: 02122780700
  • همراه: 09122239407

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۶:۳۴ توسط:ولقان حسيني موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی