دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

دكتر ولقان حسيني متخصص تبليغات و تجارت الكترونيك برنامه نويس و طراح وب ايراني سئو كار و گرافيست

ظروف يكبار مصرف كيسه زباله كيلويي ليوان يكبار مصرف نايلون دسته دار

ظروف يكبار مصرف كيسه زباله كيلويي ليوان يكبار مصرف نايلون دسته دار

پخش پلاستيك آريا در سال ۱۳۸۵ با مديريت برادران كياني به صورت حرفه اي فعاليت خود را در زمينه فروش لوازم پلاستيكي لوكس و حراجي و همچنين لوازم آشپزخانه و بهداشتي در بازار بزرگ تهران و خيابان مولوي آغاز كردند و به لطف و مدد خداوند و تلاش و پشتكار و كسب اعتبار در ميان كسبه و مشتريان و خريداران پلاستيك ، توانستند به پخش عمده پلاستيك در تهران تبديل شوند.

با توجه با گسترش فعاليت هاي پخش پلاستيك آريا در زمينه فروش لوازم پلاستيكي آشپزخانه و بهداشتي ساختماني، برادران كياني تصميم به گسترش بيشتر حوضه فعاليت خود گرفتند و موفق به اضافه كردن ظروف يكبار مصرف ، ليوان يكبار مصرف ، كيسه زباله كيلويي و نايلون دسته دار به مجموعه خود شدند.

فروش عمده ظروف يكبار مصرف

پخش پلاستيك آريا با فروش ظروف يكبار مصرف توانسته گامي مثبت در زمينه ارائه اجناس پلاستيكي بردارد. شما مي توانيد محصولاتي مانند:

  • ظرف يك بار مصرف.
  • چاقو يك بار مصرف.
  • چنگال يك بار مصرف.
  • قاشق يكبار مصرف.

و ... را از پخش پلاستيك آريا تهيه كنيد. تمامي ظروف با قيمت مناسب و كيفيت بسيار بالا ارائه و به تمامي نقاط كشور عزيزمان ايران ارسال ميشود.

فروش عمده ليوان يكبار مصرف

پخش پلاستيك آريا مفتخر است تا انواع ليوان يكبار مصرف در طرح ها و رنگ هاي متنوع از جنس ليوان پلاستيكي، ليوان كاغذي و بهترين مواد ساخته شده به شما مشتريان عزيز ارائه دهد. ليوان هاي پلاستيكي در رنگها و اندازه هاي مختلف به صورت ليان يكبار مصرف شفاف، مات و يا رنگي و ليوان هاي كاغذي در طرح هاي مختلف و اندازه هاي متنوع عرضه خواهد شد. ضخامت بالاي ليوان يكبار مصرف پلاستيكي و كاغذي به اندازه اي است كه به راحتي در مقابل گرما و حجم آب مقاومت كرده شما با خيال راحت ميتوانيد از آن ها در مصارف مختلف استفاده كنيد.

فروش عمده كيسه زباله كيلويي

انواع كيسه زباله در سايز ها و رنگ هاي مختلف به صورت بسته بندي و كيلويي در مجموعه پخش پلاستيك آريا عرضه مي شود. كيسه هاي سياه رنگ با ضخامت بالا مناسب براي ذخيره و دفع زباله هاي بد شكل و بد بو و انواع كيسه هاي دسته دار در طرح ها و اندازه هاي مختلف جهت جمع آوري انواع زباله ها استفاده مي شود.

فروش عمده نايلون دسته دار

انواع نايلون دسته دار در رنگ ها و طرح هاي متفاوت در مجموعه آريا عرضه ميگردد. اين نايلون ها در بسته بندي زيبا يا به صورت كيليويي عرضه خواهد شد. ضخامت بالاي اين محصولات و دسته ي پلاستيكي مقاوم آن در برابر حجم زياد مواد داخل آن بسيار مقاوم بوده ، طراح هاي رنگي و زيباي روي اين محصولات اين امكان را به شما مي دهد كه در مكان هاي محتلف و براي امور مختلفي از آنها استفاده كنيد. تمامي نايلون ها از بهترين مواد پلاستيك و بهداشتي درجه 1 تهيه شده است و آماده است تا هر نوع مواد غذايي را داخلش قرار دهيد.

شما عزيزان مي توانيد جهت استعلام قيمت ظروف يكبار مصرف پلاستيكي و كاغذي و سفارش كليه محصولات يكبار مصرف با مشاورين ما در پخش پلاستيك آريا تماس بگيريد و در كمترين زمان ممكن سفارش خود را دريافت نماييد.

09125975075

09128063394

https://www.pakhshariyaa.com

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۴:۴۰ توسط:ولقان حسيني موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی