دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

دكتر ولقان حسيني متخصص تبليغات و تجارت الكترونيك برنامه نويس و طراح وب ايراني سئو كار و گرافيست

معرفي سايت: پايگاه جامع روانشناسي سليم نيوز

معرفي سايت: پايگاه جامع روانشناسي سليم نيوز

علم روانشناسي و مشاوره روانشناسي از ضروري ترين نيازهاي امروز است چراكه با پيشرفت علم و فناوري، افراد درگير روزمرگي ها شده و دچار استرس، اضطراب و در نهايت افسردگي شده و نياز به يك بازيابي و همراهي و فراگيري مهارتهاي زندگي در دنياي امروز دارند تا بتوانند به امور خود به خوبي رسيدگي كنند. از اينرو برآن شديم تا "پايگاه جامع روانشناسي سليم" كه با رويكرد اطلاع رساني به موقع و دقيق در خصوص روانشناسي و همچنين ارائه مطالب و خدمات ويژه مشاوره اي فعاليت ميكند معرفي كنيم.

پايگاه جامع روانشناسي سليم

پورتال سليم نيوز، اخبار روانشناسي با زير مجموعه هاي كودك و نوجوان، ازدواج و جوانان، خانواده، مهارت هاي زندگي، روانشناسي شخصيت، روانشناسي باليني را منتشر ميكند. از خدمات ديگر اين پايگاه ميتوان به انجام مشاوره روانشناسي تصويري، برگزاري آزمون روانشناسي، نشست خبري، همايش و‌كارگاه هاي روانشناسي و معرفي كلينيك هاي روانشناسي اشاره كرد. سايت روانشناسي سليم، پادكست، كليپ و عكس‌نوشته در فضاي مجازي از جمله اينستاگرام، تلگرام و .... منتشر ميكند.

تازه ها و اخبار روانشناسي در سليم نيوز

از بخشهاي مهم و پربازديد سايت روانشناسي سليم ، بخش اخبار روانشناسي است كه در زمينه هاي مختلف شرايط مطلوبي را براي خبر رساني و مطالب به روز روانشناسي ايجاد كرده است.

پوشش اخبار روانشناسي پايگاه سليم

پوشش و انتشار اخبار مرتبط با روانشناسي كه در قالب تهيه و توليد خبر، رصد اخبار و همچنين مطالب ترجمه شده روانشناسي در اختيار مخاطبان قرار ميگيرد.

  • پوشش خبري نشست ها و همايش هاي روانشناسي.
  • رونمايي از كتاب هاي تخصصي روانشناسي.
  • مصاحبه هاي اختصاصي.
  • مقاله روانشناسي و يادداشت.
  • كارگاه روانشناسي.

برگزاري همايش و كارگاه روانشناسي

برگزاري همايش و كارگاه روانشناسي از مهمترين اموري است كه در حيطه روانشناسي و مشاوره انجام مي شود كه سليم در اين امر توانسته موفقيت چشم گيري داشته باشد.

ثبت نام آنلاين در كارگاه هاي روانشناسي

از ديگر خدمات سايت روانشناسي سليم، امكان ثبت نام آنلاين در همايش و كارگاه هاي روانشناسي است. از جمله ويژگي اين بخش قابليت انتخاب صندلي مورد نظر است.

آزمون روانشناسي تخصصي آنلاين:

پورتال روانشناسي سليم به صورت تخصصي و طبق استانداردهاي جهاني و زير نظر سازمان نظام روانشناسي كار ميكند. بر همين مبنا، آزمون هاي روانشناسي معتبر را به صورت آنلاين برگزار ميكند. اما عمده تفاوت سليم در خصوص برگزاري آزمون روانشناسي نحوه ارائه نتيجه بوده ، طبق قوانين ، كساني كه اين آزمون ها را مي دهند جواب تمامي آزمون ها در كمتر از 72 ساعت آماده شده و به صورت تلفني توسط مشاوران و روانشناسان سازمان نظام روانشناسي به مدت 30 دقيقه براي مخاطبين تحليل و بررسي مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۵:۵۵ توسط:ولقان حسيني موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی